Ben jij charismatisch en wil je een team van 17 personen coachen en hun eigenaarschap stimuleren? In de regio Den Haag zoeken wij een Interim People Manager (24 uur per week).
Onze opdrachtgever is een internationale kennispartner die zich richt op duurzame ontwikkeling voor het MKB in de diverse landen en opkomende markten.
Als Interim People Managerbieden wij jou het volgende:
Een mooie project binnen een enthousiast team
Werken in een Internationale omgeving
De salarisindicatie ligt tussen de € 6.000 en € 7.000 bruto per maand (op basis van ervaring en 40 uur per week)
Hybride werken mogelijkheid
Flexibele werktijden
25 verlofdagen per jaar
Vakantiegeld 8,33 procent
Reiskostenvergoeding € 0,21 per km
StiPP Pensioen
Als Interim People Managerzal je onder andere de volgende taken en verantwoordelijkheden hebben:
Je team van 17 project medewerkers motiveren
Streven naar efficiënte bedrijfsvoering
Het eigenaarschap van je teamleden stimuleren
Stroomlijning van de bedrijfsprocessen en realisering van efficiëntieslagen
Bewaken van werkdruk & werknemerstevredenheid
Als Interim People Managervoldoe je aan het onderstaande profiel:
HBO werk- en denkniveau
Ruime ervaring als People Manager
Empathisch, pragmatisch, doortastend en besluitvaardig
Beheerst de Nederlandse en Engelse taal zeer goed
In staat om prioriteiten te stellen en je focus te weerleggen indien nodig
Communicatief sterk, zowel verbaal als schriftelijk
Representatief, enthousiast en een teamspeler
Open staan voor feedback en voor persoonlijke ontwikkeling
Een vriendelijke en benaderbare houding
Ben jij de Interim People Managerdie wij zoeken?! Stuur dan zo snel mogelijk jouw cv naar erwin.heukerofhoek@x-equo.nl